Wolna i niezawisła Ukraina jest jedynym prawdziwym gwarantem niepodległości Polski. Jeśli upadnie Ukraina, kwestią czasu będzie upadek Polski.

czwartek, 3 października 2019

Brandon Sanderson: Droga krolów



Brandon Sanderson

Droga królów

tytuł oryginału: The Way of Kings
tłumaczenie: Anna Studniarek-Więch
cykl: Archiwum Burzowego Światła (tom 1)
Wydawnictwo: Mag 2014
ISBN 9788374804219
liczba stron: 960

wersja audio:
czyta: Wojciech Żołądkowicz




W związku z przesiadką z LubimyCzytac.pl na goodreads.com nowa słowna skala ocen.
  • nie podobała mi się
  • była w porządku
  • podobała mi się
  • naprawdę mi się podobała
  • była niesamowita

2 komentarze:

  1. Ja właśnie powolutku na czytniku wędruję przez "Oathbreakera". Będziesz czytał dalej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, myślę że wrócę kiedyś do tej serii. Ale nie teraz. Dla mnie ona jest w pół drogi między Tolkienem a Martinem :)

      Usuń

Czytamy wnikliwie każdy komentarz i za wszystkie jesteśmy wdzięczni. Zwłaszcza za te krytyczne. Jeśli chcesz o czymś porozmawiać, zapytać, zwrócić uwagę na błąd, pisz śmiało. Każda wypowiedź, zwłaszcza na temat, jest przez nas mile widziana. Nie odrzucamy komentarzy anonimowych, jeśli tylko nie naruszają prawa. Można zamieszczać linki do swoich blogów i inne, jeśli nie są ewidentnym spamem. KOMENTARZE UKAZUJĄ SIĘ DOPIERO PO ZATWIERDZENIU przez nas :)